kedd, december 06, 2011

Céges kocsi kocc

Én meg lekoccoltam a céges kocsit, 40-el (!!!!) mentem az I. kerület Attila úton és nem tudtam megállni, csak csúsztam, aztán mandiner. Igazából a tükörben a foncsor nyekkent meg, meg pár horzsolás a horzsolásoktól zsúfolt kasznin. Csákó kigondolta, adjak zsebbe 20 ezret neki. (20 éves csotrogány transzporterének a koszos műanyagát súroltam.)
Túléltem. Az azért gáz, hogy 40km/h nál blokkoló kerekkel csúszok 20 métert...., kotyog a futóműve , nincs benne ABS, nem költenek rá....
Ez van. Közszféra. Januári 15%-os leépítés előtt.

Jut eszembe, az igazgatónő gyerekei az udvaron egyik nap "Kirúgóst" játszottak:

"-Ki vagy rúgva.
Neeee, ne rúgj ki...."

Eddig 60 embert rúgtak ki tavaly októberétől a 300-ból. Na, ez milyen már?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Otthon gyakorolnak a szülők??? Betond

csepelke írta...

Ezek szerint igen.

Névtelen írta...

A balfaszok nyilvan a perzsa oldallal azonosultak a filmben, ki lesz a 300-bol Leonidasz? :)