csütörtök, január 25, 2007

Várom a párom

Már egy rövid hete lassan, hogy csepelkéné eltávozott nyugatra és már hiányzik. Ő életem másik fele, kiegészít engem és remélem én is őt.
Tegnap nem tudtam hirtelen segíteni nagyobbik fiamnak az angol szavak kiejtésében, mert soha nem tanultam angolt, de aztán csepelkénével telefonon (kihangosítás) megoldottuk a feladatot.
Hogy ez a probléma ne legyen probléma felraktam a gépre egy szótárprogramot, ami anyanyelvi szinten ki is mondja angolul a szót, amit keresel. Ki is próbáltuk, volt nagy csodálkozás az ikrek részéről, hogy milyen érdekes az angolok kiejtése.
A progit ők is tudják használni saját belépésükben, meg is emeltem géphasználati idejüket fejenként 30 perccel. Remélem élni fognak a lehetőséggel.
Ma elkezdtem csüszkölni a lakást, a fürdővel kezdtem, és mostam fehéreket is. Még mennem kell a boltba, vennem kell tojást, hogy páromnak holnap- mire megjön - fasírtot tudjak csinálni - sültkrumplival.
Halelúja!

3 megjegyzés:

Betond írta...

A feleség fél egészség, egység, de egy idő után kétség. Ha gyerek van szentháromság. De ez nem hétszentség.

Betond írta...

Csinálj rétest is. Papucsod van?

Gyula írta...

Én azért vitatkoznék "Betond"-dal. Bocs', de igenis kell várni a párunkat, akár mosással, akár főzéssel, akár bármi más egyébbel! Van úgy, hogy az ember nem azt találja meg, aki ... De akkor is!