hétfő, augusztus 28, 2006

Tegyük fel...

(a legfontosabb: a kép nem engem ábrázol!!!!)
Tegyük fel, hogy tegnap a csepeli TESCO pénzváltójában beváltottunk eurot. Tegyük fel, hogy szegény feleségem, aki iskolai költségeire tartogatta ezt a kis pénzmagot ma reggel szembesült vele a pályaudvaron, hogy az ötezres, amit kapott a pénzváltónál HAMIS!
Tegyük fel, hogy a rendőrségen feljelentést akartam tenni, de 1,5 órányi sorbanülés is kevés volt ahhoz, hogy feljelentést tehessek.
Tegyük fel, hogy eljöttem, nem vártam ki a végét.
Tegyük fel, hogy aszontam az a sszonynak, hogy próbálja meg elsütni az 5000-t, mert különben bukjuk.
Tegyük fel, hogy sikerül is neki, és nem a yardon köt ki.
.....
tegyük fel,.... talány az életünk

4 megjegyzés:

Gyula írta...

Tegyük fel, hogy van egy nagyon jó barátom. Tegyük fel, hogy van egy nagyon jó barátnője a feleségemnek. Tegyük fel, hogy van egy nagyon jó barátosnéja a lányomnak. Tegyük fel, hogy a fent említett személyek igen közel laknak egymáshoz. Tegyük fel, hogy jól érzik magukat egymás társaságukban. (S ezt már ne "tegyük fel", hanem határozottan állítsuk:) Ez szuper jó!!!!!!!!!!!!!!!

Betond írta...

Tegyuk fel, hogy nem ertem... Van vagy nincs hamis bankó?

csepelke írta...

remélem már nincs!!!!

Betond írta...

Eleg perverz a kép.