csütörtök, augusztus 24, 2006

Ma egy "kicsit" szórakozott vagyok



Ma délig a Csepel Művek területén parlagfű-kommandóztam. Azaz, GPS-el rögzítettem a parlagfüves területek koordinátáit. Ember magasságú dzsuvában járkáltam, a nadrágom vastagon virágporos, a cipőm szintúgy. Teleragadtam szűros bogáncsokkal...és elfogyott a zsepim.
Visszamentem a munkehelyemre és nyalogattam sebeimet. Gondoltam ma úgy is fél kettőig dolgozunk hiszen péntek van, nemsokára mehetek haza.
Nejem telfonált 13 óra körül, hogy miért nem megyek ebédelni. Ő mondta, hogy nem péntek van.
Tényleg hülyülök vagy sok a dolog amit fejben kell tartanom?

Mindegy.

3 megjegyzés:

Betond írta...

Allergiás vagy a GPS-re. Először az agyat támadja meg.

Gyula írta...

Azért egyszer megnézném, hogy a Karib-tenger melletti szigeteken lévő parlagfüvektől is (ha ugyan vannak ott ilyenek...) szükséged lenne-e ennyi papírzsepire? (S nem mellékesen én kezelném a kamerát, amely felveszi kommandózásodat!)

csepelke írta...

oké gyulabácsi, benne vagyok--- :)