szerda, november 23, 2011

Akkor most engem figyelnek?

Tegnap az informatikusok visszahozták a gépemet, amit 1 hónapja vittek el. Azóta nem tudtam az írásos munkámat végezni, csak területre tudtam járni szemlére.

Úgy hozták vissza - mosolyogva - mintha 1 órája vitték volna el. Persze közben összehoztak nekem egy fegyelmi írásbelit,mert csináltam magamnak netet, de hát ők nem foglalkoztak ezzel, hanem  mosolyogtak.

Az alatt az 1 hónap alatt , amíg nem volt netem azon gondolkodtam miért nem hozzák vissza a gépem:

1./ mert kibaxosdit játszanak velem és arra várnak csináljak valami illegálisat, amivel aztán kirugathatnak;
2./ egyszerűen ennyire hülyék és nemtörődömök;
3./ egyszerűen xarnak a fejemre

Nem sikerűlt eldöntenem,melyik lenne a valószínű, az meg hogy melyik lenne jó.... egyik sem.
Ma viszont kértem tőlük valamit, amire egyből reagáltak és még délelőtt megcsinálták!

Mi folyik itt?

Nincsenek megjegyzések: