szerda, január 14, 2009

Kórság

Nem volt még tüdőgyulladásom, most már van. Úgy hogy tudom milyen érzés.
Hát pocsék. Nem tudok elaludni, mert amikor kiengedem a levegőt hallom, ahogy a jobb tüdőlebenyemben szörcsög valami. Ez a legjobb szó rá, a SZÖRCSÖG. És látni vélem magam előtt (lásd BODIES) , ahogy a tüdő(m) - amely egy rém gusztustalan,de fontos szerv - nyálra emlékeztető masszában ázva küszködik és ettől én is küszködöm. Egyebekben, meg csillapíthatatlan köhögési rohamok, öklendezéssel a végükön, amelyek során nem köhögsz fel semmit, csak fáj. Ja és egy kevéske lázzal nyakon öntve. Gyógyszertár kaszál (5 féle pirula és inhalátor)

Azért írtam le ilyen részletesen, mert Boti szereti ezeket a részeket. Azért képeket nem rakok fel, mert hátha gyerekek is olvassák!

:D

2 megjegyzés:

Betond írta...

Émmeg egy pirospettyes arcu gyereket láttam a bótban kocsiban tolva. Nem kerültem azonnal legalább 1000 métert, még azt is felmértem merre jöhettek, nehogy az általa kilélegzett levegő a tüdőmbe kerülhetne.

Gyula írta...

Lehet, hogy nem használ,de:mézes pálinka és forralt bor. (Viszont jó az íze...)