vasárnap, január 04, 2009

Betond is jó valamire (bocs)

Fél év kihagyás után ismét bekukkantottam Boti blogjára, bevallom kerültem, mert túl egoista volt nekem, meg egyéb okok is közrejátszottak, amire most nem térnék ki.

A helyzet az, hogy Boti nem változott, de egy jó ötletet elcsentem tőle, a blogroll-t. Azt látjátok rögtön jobb oldalon. Nem rossz, rögtön látni, ha van valami írásocska a tarsolyotokban.

Ja, annyi azért szemet szúrt Boti blogján, hogy lekerültünk a linkek közül. Hát igen, új hely , új barátok, mindennap más izgalmak, a mának élés....

Ez van, ilyen is van, ő ilyen. Mi vagyunk a földhöz ragadtak.

Mi meg emilyenek vagyunk. :D

3 megjegyzés:

antymix írta...

Szerintem egy blog arra jó, hogy az ember kiadhassa magából az egoista indíttatású dolgait, mivel az Ő blogja, ezért magáról ír. Szerintem.

csepelke írta...

jól van, becsületedre legyen mondva, ahogy megvédted őt. Legyen vége itt a kommentemnek.

Betond írta...

Egoizmus marad, blogroll bővül. Irtok gyakran?