szombat, október 20, 2007

Kocsi nélküli világ

Holnap lejár a kocsink műszakija, a vizsgadíj 20-30.000. HUF, + a szerelési díj. Csak a kasznira 30 ezer körül kellene költeni (lukas a küszöb). Se pénz, se idő.

A vonat biztonságosabb? És a busz?
(A távolsági busz nálam az alábbiakkal egyenlő:, tömeg, tolakodás, büdös, bumlizás a csomagokkal,a gyerek éhes, pisilnie kell, 4 óra zötyögés)

.... ...... .......... ...................... ............................... ...................................

2 megjegyzés:

antymix írta...

Hja kéreem! Sajnos lassan, vagy már mostanában sokan küzdenek ezzel. Tudom, téged ez nem boldogít. Engem se. Ez a vizsgáztatási rendszer a jóléti társadalom és az unio hozadéka. Megint csak azzal szembesülök, hogy én azért még nem vagyok öreg, talán kezdő közép korú, de nem olyan rég, mikor még gyerek éveimet tapostam a szódát, szenet, tejet és sok mindent lovaskocsival hordták. Rozzant KGST teherautók voltak és csak a kiváltságosok járhattak autóval, de a taxi megfizethető volt. Manapság az a lényeg, hogy a régi, de jól működő autódat (ami még lyukas küszöbbel is autóbb a ma gyártott szaroknál) cseréld le egy fogyasztói társadalomnak épített három, jó esetben öt évig működő autóra. Persze nagycsaládosként. Úgyhogy Barátom még húzzuk egy kicsit autóval aztán az extra bürokratikus rendszer vissza repíti a családokat húsz évvel az időben.

Gyula írta...

Én -tapasztalatból- a vonatot ajánlanám...