hétfő, július 09, 2007

Hétfő van újra

Ma dolgozni mentem 2 hét szabi után. Otthon asszonypajtás+3 lurkó. Nem tudom melyiket választanám hirtelen, a szokásos robot, vagy a 3 gyerek és a háztartás.
Hétfő van, de mindjárt itt lesz a hétvége. Fogadjunk? Csak pár nap és újra lehet tovább aludnom. (ha a gyerekek is úgy akarják)
Ma találkoztam lányom egyik osztálytársának anyukájával, az ő gyereke 5. től már kiséret nélkül jár iskolába újságolta. Jó is nem is. Jó, mert kicsit kényelmesebb az élet, rossz, mert már ilyen nagy a gyerek?
Mindenki döntse el, melyiket szeretné magának.

Biciklivel mentem vissza dolgozni, lassúra vettem a figurát (öreg vagyok mán) meg hová is sietnék, dolgozni?

Ja, a biciklim kattog. Mármint tekeréskor. Antimix barátom mondta, hogy barátkozzak a gondolattal, hogy csapágycsere. Valahogy mégsem tudok megbarátkozni a gondolattal (majd otthon húzok még rajta a krova készlettel).

Nektek mi a vélemyényetek a RTL-es fellépésről? Vagy egyátalán mi is ez?

végül egy kis english.

A NŐK HTTP-s hibakódjai:

400 Bad Request - a férfi a randira virág nélkül érkezett
401 Unauthorized - férjnél van
402 Payment Required - gyertyafényes vacsora
403 Forbidden - El a kezekkel!
404 Not Found - Ma a barátnőimmel bulizok!
405 Method Not Allowed - Hátulról nem engedem!
406 Method Not Acceptable - Nem veszem a számba!
407 Proxy Auth. Required - Meg kell kérdezni anyámat!
408 Request Timeout - Tudod, hogy mióta nem hívtál???
409 Conflict - Ki volt az a szőke nő, akivel tegnap láttalak?
410 Document Removed - El akarok válni!
411 Length Required - Miii? Ezt nevezed te hosszúnak???
412 Precondition Failed - Miiii? Nincs nálad óvszer???
413 Request Entity Too Large - EKKORA nekem be nem fér!
415 Unsupported Media Type - Neeem, négyesben szó sem lehet róla!
500 Internal Server Error - megvan neki
501 Not Implemented - még sosem feküdt le senkivel
502 Bad Gateway - ...fúúúúj, sós!
503 Service Unavailable - Fáj a fejem!
504 Gateway Timeout - Ennyi?

Nincsenek megjegyzések: